ترمیم اکستنشن مو

اگر کسی به شما گفت که می‌توانید موهای اکستنشن‌شده خود را بدون مراقبت و ترمیم برای ۶ ماه نگه دارید، حرف او را باور نکنید! موهای اکستنشن‌شده به مراقبت مداوم نیاز دارند. باز شدن ۱ یا ۲ عدد از اکستنشن‌ها بعد از مدتی، طبیعی است. البته در برخی افراد تا ۱۰ اکستنشن هم ممکن است از سرشان باز شود. برای جلوگیری از این موضوع باید حسابی مراقب آنها باشید. در واقع باید ماهی یک بار برای ترمیم اکستنشن مو آن به آرایشگر خود مراجعه کنید. اگر مراقبت‌های لازم را رعایت کنید، دوام آنها بیشتر شده و زیباتر می‌مانند. اکستنشن را نباید بیشتر از ۳ ماه نگه داشت چون رشد مو پس از این مدت، باعث کرک شدن و گره خوردن موها می‌شود. جدا کردن اکستنشن‌ها نیز هیچ‌گونه درد یا کشیدگی‌ای نخواهد داشت. درد حین کار، نشانه این است که در روش کار مشکلی وجود دارد. چسب‌های تشکیل‌شده از کراتین به‌راحتی با مواد مخصوص حل‌کننده از روی مو جدا می‌شوند.

یادتان باشد:

۱ – موها را با یک برس بسیار نرم و مرحله به مرحله از پایین به بالا شانه کنید.

۲ – هنگام خوابیدن باید موهای خود را در بالای سرتان جمع کنید. قرار دادن این موها در زیر سر، موجب نامرتب شدن و گره خوردنشان به یکدیگر خواهد شد.

۳ – موهای اضافه را نباید خودتان در خانه رنگ کنید.

۴ – برای جلوگیری از درهم پیچیدگی موها، همواره دست خود را به داخل حاشیه موهای اضافه شده برده و به سمت پایین بکشید.

۵ – از تافت و سایر حالتدهندههای حاوی سیلیکون برای موهای اضافه شده استفاده نکنید. این کار باعث میشود که موها از محل اتصال خود جدا شوند.

در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.